Black Or White 歌詞
手機鈴聲就是放這首 , 我覺得 , Black or white是麥可最註冊商標的歌 , 除了Beat it和Billie jean ; 可是 , 偏偏種族作祟 , 因此麥可被毒舌假人道 , 難道白人就不養黑狗嗎 ? 黑人就不養白狗嗎 ?
人類真是會勾心鬥角 , 在美國 ; 種族歧視還是履見不鮮!麥可你真屌!沒有人可以寫出這樣的歌大聲高唱 , 就算有人寫也是影射或漫罵,真是一首好歌 , High翻天!
(Ohwho~oh~)
I took my baby on a saturday bang
我帶我的寶貝參加星期六派對
but is that girl with you
那女孩和你一起來的嗎?
Yes We're one and the same
是的,我們是一起的
Now I believe in miracles
現在我相信奇蹟
And a miracle has happened tonight (Hee)
而今晚奇蹟就出現
But , If you're thinkin' about my baby
但,如果你對我的寶貝有什麼想法
It don't matter if you're black or white
那就別管你是黑人或白人了
They print my message in the saturday sun
他們在星期六陽光下宣讀我的想法
I had to tell them I ain't second to none
我必需告訴他們 我並不是獨一無二
And I told about equality
而我談的是平等
An it's true either you're wrong or you're right (Whoo)
這是真的 不管對或錯
But, If you're thinkin' about my baby
但如果你對我的寶貝有什麼想法
It don't matter if you're black or white (Whoo)
那就別管你是黑人或白人了
(Don’t you bet!) (Whohe)
I am tired of this devil
我厭倦了邪惡
I am tired of this stuff
我厭倦了這些事
I am tired of this business
我厭倦了這些事
Sew when the going gets rough
當情況變糟時 掌控一切
I ain't scared of your brother
我不怕你的兄弟
I ain't scared of no sheets
我不怕露暫街頭
I ain't scare of nobody
我才不怕任何人
Girl when the goin' gets mean
女孩當它變不好時
[L. T. B. Rap Performance]
Protection For Gangs, Clubs And Nations
保護幫派、組織和國家
Causing Grief In Human Relations
在人與人間造成傷害
It's A Turf War On A Global Scale
這是全球性的戰爭
I'd Rather Hear Both Sides Of The Tale
我願意聽雙方的聲音
See, It's Not About Races Just Places Faces
看,這無關種族 只是地點與臉孔
Where Your Blood Comes From Is Where Your Space Is
你身上的血從何而來 你就屬於哪裡
I've Seen The Bright Get Duller
我曾見過光明變漆黑
I'm Not Going To Spend My Life Being A Color
我不要顏色左右我的人生
Don't tell me you agree with me when I saw you kicking dirt in my eye (Whoo~)
別告訴我 你同意我 當我在你眼中看到鄙視
But, If you're thinkin' about my baby
但如果你對我的寶貝有什麼想法
It don't matter if you're black or white
那就別管你是黑人或白人了
I said if you're thinkin' of being my baby
我說,如果你對我的寶貝有什麼想法
It don't matter if you're black or white
那就別管你是黑人或白人了
I said if you're thinkin' of being my brother
我說,你可以做我的兄弟
It don't matter if you're black or white
那就別管你是黑人或白人了
Alright alright (Whoo~whoo~)
好的,好的
Alright yea, yea, yea no alright alright
好的 ,  好的 ,  好的
Ooh, ooh come on yea, yea, yea alright
來吧~ 好的
It's black , It's white
是黑,是白
It's tough for you to get by
這對你來說不簡單
It's black , It's white (Whoo~)
是黑,是白
It's black , It's white
是黑,是白
It's tough for you to get by (Yea, yea, yea)
這對你來說不簡單
It's black , It's white (Whoo~)
是黑,是白

 

.
arrow
arrow
    全站熱搜

    hrgdzgol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()